MIME-Version: 1.0
X-Document-Type: Worksheet
Content-Location: file:///C:/C910A1CF/plan_Eko.htm
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Content-Type: text/html; charset="us-ascii"
|
 =
; |
Ekologie
a životní prostředí |
|
|
|
|
|
|
|
&nbs=
p; |
|
geoinformační
systémy a pozemkové úpravy |
|
&nbs=
p; |
Ročník |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Povi=
nné předměty |
|
|
|
|
|
|
1.=
td>
| Všeobecně
vzdělávací |
|
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Český
jazyk a literatura |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
&nbs=
p; |
Cizí
jazyk |
3 |
3 |
3 |
4 |
|
|
Občanská
nauka |
|
2 |
1 |
|
|
&nbs=
p; |
Dějepis |
2 |
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Matematika |
3 |
4 |
3 |
|
|
&nbs=
p; |
Fyzika |
2 |
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Tělesná
výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
&nbs=
p; |
Biologie |
4 |
3 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Chemie |
3 |
3 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Práce
s počítačem |
1 |
2 |
2 |
|
|
&nbs=
p; |
|
|
|
|
|
|
2.=
td>
| Odborné
předměty |
|
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Geografie
a kartografie |
2 |
3 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Ekonomika |
|
2 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Ekologie |
|
2 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Biotechnologie |
|
|
2 |
|
|
&nbs=
p; |
Monitorování
a analýzy |
|
|
3 |
|
|
&nbs=
p; |
Geologie
a pedologie |
3 |
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Meteorologie
a hydrologie |
|
3 |
|
|
|
&nbs=
p; |
Technologické
procesy |
|
|
2 |
|
|
&nbs=
p; |
Krajina
a životní prostředí |
|
|
|
3 |
|
&nbs=
p; |
Odpady |
|
|
|
3 |
|
&nbs=
p; |
Hygiena
a toxikologie |
|
|
2 |
|
|
&nbs=
p; |
Ochrana
životního prostředí |
|
|
3 |
3 |
|
&nbs=
p; |
Právní
příprava |
|
|
|
2 |
|
&nbs=
p; |
Psaní
na počítači |
1 |
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Geodézie
a dálkový průzkum Země |
|
|
3 |
3 |
|
&nbs=
p; |
Pozemkové úpravy<=
span
style=3D'mso-spacerun:yes'> |
|
|
|
2 |
|
&nbs=
p; |
GIS
ve státní správě |
|
|
|
2 |
|
&nbs=
p; |
Základy
GIS |
|
|
3 |
|
|
&nbs=
p; |
GIS
mapování |
|
|
|
3 |
|
&nbs=
p; |
Řizení
mot. vozidel |
|
1N |
|
|
|
&nbs=
p; |
Praxe
rozvrhová |
3 |
|
|
|
|
&nbs=
p; |
Seminář
(mat, bio, ICT) |
|
|
|
2 |
|
<=
/td>
|
|
Uvedená
čísla znamenají týdenní počet hodin
daného předmětu v jednotlivých
ročnících |
|
<=
/td>
|
|
N - nepovinné |
|
<=
/td>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|